דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח סיעודי - מה חשוב לדעת? 

מאת    [ 07/11/2010 ]

מילים במאמר: 427   [ נצפה 2558 פעמים ]

ביטוח סיעודי – מה חשוב לדעת?

תחום הסיעוד בארץ הוא נושא רגיש מאוד. עם עליית תוחלת החיים, יותר ויותר אנשים זקוקים לסיעוד בערוב ימיהם. הנתונים לא טובים כל כך וקשישי ארץ ישראל מתקשים לחיות בכבוד הראוי להם כבני אדם קודם כל וכאזרחי המדינה.
כעיקרון, לכל אזרח בישראל יש ביטוח סיעודי המוענק לו על ידי קופת החולים לה הוא שייך. יש כאלה שאף מרחיבים את הביטוח דרך קופות חולים כדי שבמקרה הצורך הם יקבלו את כל העזרה הדרושה, אם זה בעזרת קצבה חודשית או שירותי סיעוד בדמות מטפלת.
יחד עם זאת, יש לא מעט מצבים שעל אף ההזדקקות לשירותי סיעוד, לא מקבל הקשיש את המגיע לו מחברת הביטוח. מצב זה קורה בעקבות אי שימת לב וקריאה לא נכונה של פוליסת הביטוח. חברות הביטוח יכולות לטעון כי הבידוק הרפואי היה שקרי או שהתובע אינו במצב סיעודי כלל וכלל. על מנת להימנע ממצב מביך שכזה יש לבחור את חברת הביטוח הנכונה ואת פוליסת הביטוח הטובה ביותר בשבילכם.

מהו ביטוח סיעודי?

ביטוח סיעודי הוא ביטוח שדואג לחיים במצב של סיעוד. מצב זה הוא מצב בו האדם אינו מסוגל לבצע את כל הפעולות האלמנטריות של החיים וזקוק לעזרה רצופה בעשיית מקלחת, הליכה, צרכים ואכילה. באמצעות שימת סכום מסוים של כסף בצד, חברת הביטוח מכסה את הלקוח ומאפשרת לו קיצבה חודשית שתממן את העזרה הסיעודית לה הוא דרוש.
ישנן מספר פוליסות ביטוח סיעודי אך העיקרון הוא ברור: ככל שמתחילים יותר מוקדם, כך נצבר סכום נאה של כסף העוזר לאדם לשמור על איכות חיים גבוהה. זאת ועוד, כספי הביטוח המשולמים אינם נזרקים לפח ובקונסטלציה מסוימת ניתן לקבל את הכסף בחזרה.
חשוב להבין כי ביטוח סיעודי בגיל צעיר הוא זול יותר מאשר ביטוח סיעוד בגיל מבוגר, זאת משום המצב הבריאותי הטוב לעין שיעור בגיל צעיר מאשר בגיל מבוגר. מלבד זאת, אפשרויות ההרחבה ותשלום דינמי של פרמיות הן גבוהות יותר ככל שתקדימו לעשות ביטוח סיעוד.

ביטוח סיעודי – אמינות ואחריות

אסור בתכלית האיסור לעשות ביטוח סיעוד כלאחר יד ולא לבדוק שוב ושוב את תנאי הפוליסה. גם קופות החולים המציעות לכם ביטוח סיעודי עושות זאת בשירות חברות הביטוח, כך שבמקרה הצורך הם יפנו אתכם להתעמת עם חברת הביטוח. במקרים אלה התובע מרגיש מרומה ונטוש ועליו להמציא מסמכים רפואיים ולהוכיח את מצבו הסיעודי. בקיצור, לא נעים בכלל.
לכן, במקרה של ביטוח סיעודי עדיף לפנות ישירות אל חברת ביטוח ולשוחח עם נציג או סוכן ביטוח שיסביר לכם במפורש את תנאי הפוליסה, יענה לבקשותיכם, יתפור לכם פוליסה אטרקטיבית במחיר סביר ויישאר אתיכם בקשר לכל אורך הזמן, יעדכן ויתעניין. בצורה כזו, במקרה הצורך, יש לכם כתובת מדויקת לפנייה ולא תצטרכו להתמודד עם המצב החדש לבד.

הכשרה ביטוח מספקת קשת רחבה ומגוונת של פתרונות ביטוח בתחום האלמנטרי (ביטוחי רכב, ביטוחי דירה, ביטוחי עסק ועוד), חיים, חסכון (best invest) ובריאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב